10/13/2021

清海無上師其實就是 ma’am Ching Hai, 我叫她越南小尼姑的那個人~~我有事情還是會告訴她的

 你們… … 如果覺得她好像都繞著我家事情轉轉轉, 其實她們發過誓言,聽說幫助眾生,包括你們,不管是不是密教的人,她們都樂於助人,有事情就說,我盡力做,不是都丟給她,我才罵完她,我怎麼會把事情往她身上攬!!

但是對,有事情告訴她一聲,會比較好!寫給 SMTV 呀!可以寫信✉️呀!台灣的地址她會知道的!某種層度上,她是做師父的人做慣了!

像提那問題很糟糕呀!教育低的人都是在賭博一擲!其實她知道蠻多事情的,有修行呀!

你們不覺得她也挺受歡迎的, 是因為她有她的值!! They all have some quality, kinda like Christian. 

I say, you ma’am Ching Hai love helping sentient beings, human you and I, including family. If I have something to tell you, I will still tell you. 

No comments:

Post a Comment

The Law paper gonna stay here. I need to change to a website.

 People in nature, what is behind them, in front of them, will do anything to stay in business. To stay in business, you will do anything to...