10/10/2021

No, that’s not Babaji says. He says that forest park property, I say Let it Go

 他對你好像沒有特別感想,只要你不要介入他跟我的情況像小郭呀!

嗨! Blogger, is the loading of the page behind also photo album related ? Like I edit the page and publish ? Click click click….ipad ?



趙又廷,這霍建華妒忌他人之心一大堆,你身份自己看一下仔仔吧!他的名字為什麼少個 K?

你們好像就自己做演員做的很開心,世界上所有事情都是我來做!!


科技大學,中國跟台灣的?

唱歌🎤?

演員上綜藝節目,大 S 說你講笑話… …

我天生冷!

仔仔流星花園是F4? 那是提那以前可以看的漫畫 drawing very very very bad…

And you step to 我堂妹的天生嬌貴,你們喜歡你們自己的族類!

公主小妹哪個四個人也是什麼長笛呀!氣球🎈

你們的頭髮是天生的?

小孩喜歡的?饒邦以前穿牛仔褲掉下去的腰身~~


你好呀!仔仔~其實我很想瘦下去!

每一天跟洛克斐勒打仗!每一天!我先療傷不跟她廢話!


It’s like everyone does the same jobs= face card til the age you lose appearances to the younger generation. 

But, 大概是比臉的!

提那跟方方的臉,還好!提那真的是修女也瘋狂~~


I going out

Babaji: Go




No comments:

Post a Comment

The Law paper gonna stay here. I need to change to a website.

 People in nature, what is behind them, in front of them, will do anything to stay in business. To stay in business, you will do anything to...